Nejčastější dotazy

Věříme v poskytování vynikajících služeb našim zákazníkům a jsme odhodláni uspokojovat naše zákazníky. Máte-li klíčové dotazy, připomínky nebo návrhy, neváhejte nás kontaktovat!

  1. Kdy se spouští výdejní okénka?

    Osobní odběr objednaného zboží se spustil dne 4. ledna a potrvá, dokud se pobočky zase neotevřou.
  2. Kde si budu moci zásilku vyzvednout?

    Objednané zboží můžete vyzvednout na pobočce v Horních Počernicích.
  3. Jak probíhá platba u výdejního okénka?

    Platba u výdejních okének je možná hotově i kartou.
  4. Dostanu od zásilky nějaké potvrzení?

    Ano, během předání vám dáme se zásilkou standardní smlouvu a účtenku o provedené platbě.
  5. Jak probíhá předání zboží?

    Zarezervované nebo zakoupené zboží přes e-shop si budete moct vyzvednout u výdejního okénka, které je  pro vás připravené na pobočce v Horních Počernicích.
  6. Je možné zboží vyzkoušet nebo vrátit?

    V této situaci je možné zásilku pouze vyzvednou a vrátit -po telefonické domluvě. Na mobilním čísle: 773 185 188
  7. V jakém časovém rozmezí budou okénka

    Po telefonické domluvě na konkrétní termín – v naší aktualní otevírací době.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Chcete-li prohlížet tyto stránky co nejpohodlnější, používejte jako většinu webových souborů cookie. Soubory cookie slouží k vyhodnocení našich webových stránek a pomáhají je vylepšit.