Nejčastější dotazy
Věříme v poskytování vynikajících služeb našim zákazníkům a jsme odhodláni uspokojovat naše zákazníky. Máte-li klíčové dotazy, připomínky nebo návrhy, neváhejte nás kontaktovat!
-
Kdy se spouští výdejní okénka?
Osobní odběr objednaného zboží se spustil dne 4. ledna a potrvá, dokud se pobočky zase neotevřou. -
Kde si budu moci zásilku vyzvednout?
Objednané zboží můžete vyzvednout na pobočce v Horních Počernicích. -
Jak probíhá platba u výdejního okénka?
Platba u výdejních okének je možná hotově i kartou. -
Dostanu od zásilky nějaké potvrzení?
Ano, během předání vám dáme se zásilkou standardní smlouvu a účtenku o provedené platbě. -
Jak probíhá předání zboží?
Zarezervované nebo zakoupené zboží přes e-shop si budete moct vyzvednout u výdejního okénka, které je pro vás připravené na pobočce v Horních Počernicích. -
Je možné zboží vyzkoušet nebo vrátit?
V této situaci je možné zásilku pouze vyzvednou a vrátit -po telefonické domluvě. Na mobilním čísle: 773 185 188 -
V jakém časovém rozmezí budou okénka
Po telefonické domluvě na konkrétní termín – v naší aktualní otevírací době.